ZAGREB: Praktična edukacija i RADIONICA dr. Ranka Rajovića

ZAGREB: Praktična edukacija i RADIONICA dr. Ranka Rajovića

ZAGREB: Praktična edukacija i RADIONICA dr. Ranka Rajovića

 

Zbog velikog interesa, u organizaciji nakladničke kuće Harfa, dr. Ranko Rajović, jedan od najvećih autoriteta na ovim prostorima kad govorimo o odgoju i obrazovanju, održat će praktičnu edukaciju i radionicu pod nazivom "Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ" temeljenu na NTC-sustavu učenja, inovativnom programu čiji je autor. 
 

Edukacija je namijenjena roditeljima, odgojiteljima, učiteljima i drugim stručnjacima koji se bave odgojem i obrazovanjem djece.

 

 

PRAKTIČNA EDUKACIJA

"Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ"

16. veljače 2018. godine u 17 sati

ZAGREB, Hotel Aristos, Cebini ul. 33, Buzin

 

Redovna cijena praktične edukacije je 360 kn.
Ako uplatu izvršite u roku 48 sati od trenutka prijave, cijena praktične edukacije za vas je
300 kn.

 

Za sudjelovanje na edukaciji, obavezna je prijava. Prijaviti se možete OVDJE.

Podaci za uplatu: Harfa d.o.o., Rodrigina 4, Split, HR0723600001102468779 (ZABA)​, poziv na broj: 160218.
Ako želite platiti karticom, možete to učiniti OVDJE.

Potvrdu o sudjelovanju dobit ćete prilikom dolaska na edukaciju.

 

 

RADIONICA

"Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ"

17. veljače 2018. godine u 9 sati

ZAGREB, Hotel Aristos, Cebini ul. 33, Buzin

 

NAPOMENA: Ova je radionica viša razina edukacije i namijenjena je samo onima koji su prošli praktičnu edukaciju dr. Rajovića prije ili će je proći u petak 16. veljače 2018. godine.

 

Redovna cijena radionice je 500 kn.

Ako uplatu izvršite u roku 48 sati od trenutka prijave, cijena radionice za vas je 450,00 kn.​

Podaci za uplatu su sljedeći: Pametnica, obrt za edukaciju i savjetovanje, vl. Irena Orlović, HR0623400091160500652 (PBZ), poziv na broj: 170218. ​

 

Za sudjelovanje na radionici, obavezna je prijava. Prijaviti se možete OVDJE.

 

 

 

 

PROGRAM:

Praktična edukacija – 16. veljače 2017., 17:00 – 20:30 sati

Uvod. Funkcionalno znanje

Neurofiziologija. Razvoj mozga – pogreške roditelja

Rana stimulacija, značaj, primjeri

Učenje – reproduktivno učenje za mozak skoro i da ne postoji

Fiziologija mozga

Razvoj matematičko logičkog razmišljanja

Misaone klasifikacije i serijacije

Asocijacije

 

Radionica – 17. veljače 2017., 9:00 – 13:00 sati

Misaone klasifikacije – radionice (viši i niži nivo). Igre koje aktiviraju ove procese

Učenje – slikovno, asocijativno

Nelogične priče

Nelogične bajke

Učenje – korištenje naučenih tehnika

Divergentno razmišljanje – test

Divergentno razmišljanje – radionice, paralelne asocijacije

 

Za sva pitanja i nedoumice stojimo vam na raspolaganju na 098 30 55 34, kontakt osoba Irena Orlović.

 

Dr. Ranko Rajović jedan je od najvećih autoriteta na ovim prostorima kada govorimo o odgoju i obrazovanju te autor inovativnog programa pod nazivom NTC-sustav učenja. Inače doktor interne medicine, dugogodišnji je predsjednik Odbora za darovite međunarodne udruge Mensa i UNICEF-ov suradnik na projektu ranog poticanja intelektualnog razvoja djece te osnivač Mense Srbije i Odsjeka za darovite Nikola Tesla Centra.

 

Što je NTC-sustav učenja?

NTC-sustav učenja bavi se pitanjem kako stimulirati razvoj sinapsi, a time i ogromne dječje potencijale prije polaska u školu i u školi, a na njega će dr. Ranko Rajović odgovoriti tijekom predavanja.

Ovaj sustav učenja usmjeren je prema razvoju kognitivnih sposobnosti djece. Temelji se na istraživanjima koja upozoravaju na to da mozak uspostavlja 75 % svih neuronskih veza (sinapsi) do sedme godine života, a od toga 50 % sinapsi nastane već do pete godine. Taj se argument čini dovoljno uvjerljivim da posvetimo veliku pozornost predškolskoj dobi, učinkovitosti učenja i korištenju dječjeg pamćenja.

Sustav podrazumijeva učenje utemeljeno na teorijskim osnovama neurologije, neuropsihologije i drugih znanosti, posebno pedagoških – obiteljske pedagogije, didaktike i metodike za predškolski i osnovnoškolski uzrast. Taj sustav učenja predstavlja operacionalizaciju teorijskih spoznaja navedenih znanstvenih disciplina, što je dobar pokazatelj kako povezivati teoriju s obrazovnom praksom.
Pritom je riječ o novom pristupu učenju u kojem dominira misaona aktivnost djeteta i njegov uspješan razvoj. Sustav je vrlo dobro i detaljno razrađen, primjenjiv u obitelji, predškolskim ustanovama i u razrednoj nastavi osnovne škole.

Program nudi načine prepoznavanja darovite djece, njihove karakteristike i putove prema povećanju IQ-a, razvoja sposobnosti i stvaralačkog mišljenja. Naglašava se važnost obitelji i šire društvene zajednice (vrtići, škole, centri za darovite) u razvoju darovite djece. NTC-sustav učenja ozbiljno će poljuljati opravdanost tradicionalnog rada s djecom.

NTC-sustav učenja dr. Ranka Rajovića primjenjuje se na različite načine u 15 europskih zemalja.

 

""