ZAGREB: Praktična edukacija i RADIONICA dr. Ranka Rajovića
Zbog velikog interesa, u organizaciji nakladničke kuće Harfa, dr. Ranko Rajović, jedan od najvećih autoriteta na ovim prostorima kad govorimo o odgoju i obrazovanju, održat će praktičnu edukaciju i radionicu pod nazivom "Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ" temeljenu na NTC-sustavu učenja, inovativnom programu čiji je autor.
Edukacija je namijenjena roditeljima, odgojiteljima, učiteljima i drugim stručnjacima koji se bave odgojem i obrazovanjem djece.
PRAKTIČNA EDUKACIJA
"Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ"
16. veljače 2018. godine u 17 sati
ZAGREB, Hotel Aristos, Cebini ul. 33, Buzin
Redovna cijena praktične edukacije je 360 kn.
Ako uplatu izvršite u roku 48 sati od trenutka prijave, cijena praktične edukacije za vas je 300 kn.
Za sudjelovanje na edukaciji, obavezna je prijava. Prijaviti se možete OVDJE.
Podaci za uplatu: Harfa d.o.o., Rodrigina 4, Split, HR0723600001102468779 (ZABA), poziv na broj: 160218.
Ako želite platiti karticom, možete to učiniti OVDJE.
Potvrdu o sudjelovanju dobit ćete prilikom dolaska na edukaciju.
RADIONICA
"Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ"
17. veljače 2018. godine u 9 sati
ZAGREB, Hotel Aristos, Cebini ul. 33, Buzin
NAPOMENA: Ova je radionica viša razina edukacije i namijenjena je samo onima koji su prošli praktičnu edukaciju dr. Rajovića prije ili će je proći u petak 16. veljače 2018. godine.
Redovna cijena radionice je 500 kn.
Ako uplatu izvršite u roku 48 sati od trenutka prijave, cijena radionice za vas je 450,00 kn.
Podaci za uplatu su sljedeći: Pametnica, obrt za edukaciju i savjetovanje, vl. Irena Orlović, HR0623400091160500652 (PBZ), poziv na broj: 170218.
Za sudjelovanje na radionici, obavezna je prijava. Prijaviti se možete OVDJE.
PROGRAM:
Praktična edukacija – 16. veljače 2017., 17:00 – 20:30 sati
Uvod. Funkcionalno znanje
Neurofiziologija. Razvoj mozga – pogreške roditelja
Rana stimulacija, značaj, primjeri
Učenje – reproduktivno učenje za mozak skoro i da ne postoji
Fiziologija mozga
Razvoj matematičko logičkog razmišljanja
Misaone klasifikacije i serijacije
Asocijacije
Radionica – 17. veljače 2017., 9:00 – 13:00 sati
Misaone klasifikacije – radionice (viši i niži nivo). Igre koje aktiviraju ove procese
Učenje – slikovno, asocijativno
Nelogične priče
Nelogične bajke
Učenje – korištenje naučenih tehnika
Divergentno razmišljanje – test
Divergentno razmišljanje – radionice, paralelne asocijacije
Za sva pitanja i nedoumice stojimo vam na raspolaganju na 098 30 55 34, kontakt osoba Irena Orlović.
Dr. Ranko Rajović jedan je od najvećih autoriteta na ovim prostorima kada govorimo o odgoju i obrazovanju te autor inovativnog programa pod nazivom NTC-sustav učenja. Inače doktor interne medicine, dugogodišnji je predsjednik Odbora za darovite međunarodne udruge Mensa i UNICEF-ov suradnik na projektu ranog poticanja intelektualnog razvoja djece te osnivač Mense Srbije i Odsjeka za darovite Nikola Tesla Centra.
Što je NTC-sustav učenja?
NTC-sustav učenja bavi se pitanjem kako stimulirati razvoj sinapsi, a time i ogromne dječje potencijale prije polaska u školu i u školi, a na njega će dr. Ranko Rajović odgovoriti tijekom predavanja.
Ovaj sustav učenja usmjeren je prema razvoju kognitivnih sposobnosti djece. Temelji se na istraživanjima koja upozoravaju na to da mozak uspostavlja 75 % svih neuronskih veza (sinapsi) do sedme godine života, a od toga 50 % sinapsi nastane već do pete godine. Taj se argument čini dovoljno uvjerljivim da posvetimo veliku pozornost predškolskoj dobi, učinkovitosti učenja i korištenju dječjeg pamćenja.
Sustav podrazumijeva učenje utemeljeno na teorijskim osnovama neurologije, neuropsihologije i drugih znanosti, posebno pedagoških – obiteljske pedagogije, didaktike i metodike za predškolski i osnovnoškolski uzrast. Taj sustav učenja predstavlja operacionalizaciju teorijskih spoznaja navedenih znanstvenih disciplina, što je dobar pokazatelj kako povezivati teoriju s obrazovnom praksom.
Pritom je riječ o novom pristupu učenju u kojem dominira misaona aktivnost djeteta i njegov uspješan razvoj. Sustav je vrlo dobro i detaljno razrađen, primjenjiv u obitelji, predškolskim ustanovama i u razrednoj nastavi osnovne škole.
Program nudi načine prepoznavanja darovite djece, njihove karakteristike i putove prema povećanju IQ-a, razvoja sposobnosti i stvaralačkog mišljenja. Naglašava se važnost obitelji i šire društvene zajednice (vrtići, škole, centri za darovite) u razvoju darovite djece. NTC-sustav učenja ozbiljno će poljuljati opravdanost tradicionalnog rada s djecom.
NTC-sustav učenja dr. Ranka Rajovića primjenjuje se na različite načine u 15 europskih zemalja.