NOVA praktična edukacija dr. Rajovića u ZAGREBU: Funkcionalno razmišljanje i znanje kao prioritet 21. stoljeća
Pridružite nam se u studenome i prosincu na edukaciji dr. Ranka Rajovića u Zagrebu!
Edukacija je namijenjena roditeljima, odgojiteljima, učiteljima i drugim stručnjacima koji se bave odgojem i obrazovanjem djece. Održat će se u dva modula, a prijave su u tijeku.
PRVI MODUL
Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ
u petak 30. studenog 2018. godine u 17:30 sati
ZAGREB, Hotel Aristos, Cebini ul. 33, Buzin
Trajanje: 4 školska sata
DRUGI MODUL
NOVA praktična edukacija dr. Rajovića:
Funkcionalno razmišljanje i znanje kao prioritet 21. stoljeća
u subotu 1.12.2018. s početkom u 9 sati
ZAGREB, Hotel Aristos, Cebini ul. 33, Buzin
Trajanje: 4 školska sata
O PRVOM MODULU:
Prvi modu je namijenjen onima koji nisu do sada bili na edukaciji dr. Rajovića i on je usmjeren na temelj NTC-a. Bez njega ne bi imalo smisla ići na drugi modul jer je drugi modul nadogradnja na znanje koje ste usvojili na ovoj edukaciji.
Program edukacije:
- Uvod. Funkcionalno znanje
- Neurofiziologija. Razvoj mozga – pogreške roditelja
- Rana stimulacija, značaj, primjeri
- Učenje – reproduktivno učenje za mozak skoro i da ne postoji
- Fiziologija mozga
- Razvoj matematičko logičkog razmišljanja
- Misaone klasifikacije i serijacije
- Asocijacije
Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ
30. studenog 2018. godine u 17:30 sati
ZAGREB, Hotel Aristos, Cebini ul. 33, Buzin
Trajanje: 4 školska sata
Za sudjelovanje na edukaciji obavezna je prijava. OVDJE SE PRIJAVITE.
Potvrdu o sudjelovanju dobit ćete prilikom dolaska na edukaciju.
Ako ste već ranije sudjelovali na praktičnoj edukaciji "Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ", možete se prijaviti na VIŠU RAZINU edukacije "Funkcionalno razmišljanje i znanje kao prioritet 21. stoljeća".
O DRUGOM MODULU:
Igra je učenje – učenje je igra
Pristup učenju može za djecu biti poticajan i zabavan (a tako se najlakše uči), ako se učenje događa kroz igru i ako vodimo računa o razvoju tri područja koja treba poticati:
- razvoj sinapsi (vježbama motorike, grafomotorike, akomodacije oka)
- asocijativno razmišljanje (apstrahiranje, vizualizaciju, apstraktnu klasifikaciju, serijaciju, asocijacije i analogije … posebno u glazbi)
- funkcionalno razmišljanje (divergentno i konvergentno … posebno pomoću zagonetnih priča i pitanja) te poticanje učenika da postavlja funkcionalna pitanja.
DRUGI MODUL
NOVA praktična edukacija dr. Rajovića:
Funkcionalno razmišljanje i znanje kao prioritet 21. stoljeća
u subotu 1.12.2018. s početkom u 9 sati
ZAGREB, Hotel Aristos, Cebini ul. 33, Buzin
Trajanje: 4 školska sata
Za sudjelovanje na edukaciji obavezna je prijava. OVDJE SE PRIJAVITE.
Potvrdu o sudjelovanju dobit ćete prilikom dolaska na edukaciju.
Za sva pitanja i nedoumice stojimo vam na raspolaganju na 098 30 55 34, kontakt osoba Irena Orlović.
Cijena edukacije i uvjeti plaćanja
Redovna cijena praktične edukacije po modulu je 360 kn.
Ako uplatu izvršite u roku 24 sata od trenutka prijave, cijena praktične edukacije po modulu za vas je 320 kn. Ukoliko odlučite sudjelovati u oba modula edukacije, što Vam svakako preporučujemo ukoliko niste prethodno sudjelovali na prvom modulu edukacije, cijena za oba dana je 550 kn.
Podaci za uplatu: Harfa d.o.o., Rodrigina 4, Split, HR0723600001102468779 (ZABA), poziv na broj:301118.
O dr. Rajoviću
Dr. Ranko Rajović jedan je od autoriteta na ovim prostorima kada govorimo o odgoju i obrazovanju te autor inovativnog programa pod nazivom NTC-sustav učenja. Inače doktor interne medicine, dugogodišnji je predsjednik Odbora za darovite međunarodne udruge Mensa i UNICEF-ov suradnik na projektu ranog poticanja intelektualnog razvoja djece te osnivač Mense Srbije i Odsjeka za darovite Nikola Tesla Centra.
Što je NTC-sustav učenja?
NTC-sustav učenja bavi se pitanjem kako stimulirati razvoj sinapsi, a time i ogromne dječje potencijale prije polaska u školu i u školi, a na njega će dr. Ranko Rajović odgovoriti tijekom predavanja.
Ovaj sustav učenja usmjeren je prema razvoju kognitivnih sposobnosti djece. Temelji se na istraživanjima koja upozoravaju na to da mozak uspostavlja 75 % svih neuronskih veza (sinapsi) do sedme godine života, a od toga 50 % sinapsi nastane već do pete godine. Taj se argument čini dovoljno uvjerljivim da posvetimo veliku pozornost predškolskoj dobi, učinkovitosti učenja i korištenju dječjeg pamćenja.
Sustav podrazumijeva učenje utemeljeno na teorijskim osnovama neurologije, neuropsihologije i drugih znanosti, posebno pedagoških – obiteljske pedagogije, didaktike i metodike za predškolski i osnovnoškolski uzrast. Taj sustav učenja predstavlja operacionalizaciju teorijskih spoznaja navedenih znanstvenih disciplina, što je dobar pokazatelj kako povezivati teoriju s obrazovnom praksom.
Pritom je riječ o novom pristupu učenju u kojem dominira misaona aktivnost djeteta i njegov uspješan razvoj. Sustav je vrlo dobro i detaljno razrađen, primjenjiv u obitelji, predškolskim ustanovama i u razrednoj nastavi osnovne škole.
Program nudi načine prepoznavanja darovite djece, njihove karakteristike i putove prema povećanju IQ-a, razvoja sposobnosti i stvaralačkog mišljenja. Naglašava se važnost obitelji i šire društvene zajednice (vrtići, škole, centri za darovite) u razvoju darovite djece. NTC-sustav učenja ozbiljno će poljuljati opravdanost tradicionalnog rada s djecom.
NTC-sustav učenja dr. Ranka Rajovića primjenjuje se na različite načine u 15 europskih zemalja.