Što ubrajamo u rano poticanje emocionalnog i intelektualnog razvoja?
U zadnjih nekoliko desetljeća neuroznanost je došla do brojnih značajnih saznanja o kojima malo znamo. Neuroznanstvenici su potvrdili da dječji mozak nije neki stroj koji je strukturiran po planu i programu došao na svijet, već je to naslijeđen i nerazvijen ljudski organ koji se ovisno o okolini razvija cijeli život. U ranim godinama formiraju se temeljne strukture, koje će nas doživotno obilježiti.Stimulans u prvim godinama djetetova razvoja na mozak djeluje poput katalizatora. Što možemo napraviti kad je rana stimulacija u pitanju govorit će vam Irena Orlović, autorica nagrađivane web-aplikacije „Pametnica“, vlasnica i urednica izdavače kuće Harfa putem koje je prethodnih 17 godina proučavala literaturu uglednih svjetskih neuroznanstvenika. Vođena osobnim iskustvom kroz rad na ranoj stimulaciji sa svojim djetetom, neke je naslove objavila i na hrvatskom jeziku pod sloganom „Knjige koje vole djecu“.
"Dijete od roditelja nasljeđuje samo skicu, a način na koji
će se oblikovati i graditi dječji mozak ovisi o njegovoj interakciji
najprije s roditeljima, a potom i okolinom."
Irena Orlović
- Kako izravno utječemo na oblikovanje dječjeg mozga?
- Zašto samo potičemo djecu s teškoćama u razvoju kada znamo koliko važnu ulogu igra rana stimulacija kad je razvoj dječjeg mozga u pitanju?
- Što ubrajamo u ranu stimulaciju?
- Zašto su roditelji najvažnija karika u odgoju i obrazovanju djece?
- Kako pomoći djeci da crpe svoje potencijale i izrastu u najbolju verziju sebe?
- Zašto je emocionalni razvoj temelj intelektualnog razvoja?
- Kako putem komunikacije možemo oblikovati i integrirati mozak u razvoju?
- Na što trebamo obratiti pozornost ako želimo da se mozak zdravo razvija u prvim godinama?
"Da bi dijete imalo zdrave socio-emocionalne vještine, ljudi u njegovoj
okolini trebaju iste razvijati."
Tatjana Gjurković
- Koje vještine terapije igrom možemo koristiti u odgoju djeteta?
- Kako se igrati s djecom koristeći vještine terapije igrom?
- Jeste li se ikada zapitali kako razvijamo socio-emocionalno osjetljivo dijete kroz svakodnevne interakcije s njim?
- Kako razvijamo djetetove sposobnosti da bude emocionalno inteligentno biće u situacijama kada treba jesti, kada ujutro treba krenuti u vrtić ili školu, kada nas uveseljava ili pak kada napravi nešto loše, kada nas povrijedi?
- Kako poticati empatiju kod djeteta koja je važna za zdrav emocionalni razvoj?
- Jeste li se ikada zapitali kako je povezana neverbalna komunikacija s empatijom
Tijekom edukacije Tatjana Gjurković, mag.psihologije, certificirana transakcijska analitičarka – psihoterapeutkinja te registrirana terapeutkinja igrom, produbit će vaše znanje o emocionalnoj inteligenciji. Govorit će o važnosti samosvjesnosti vlastitih obrazaca osjećanja, razmišljanja i ponašanja kao i znanje o emocijama te će osvijestiti kako razgovarati s djetetom i kako poticati razvoj djetetove empatije, što je preduvjet za razvoj njegove socijalne svijesti i odgovornosti prema sebi i drugima.
Želimo li da dijete razvije vještine i sposobnosti emocionalne i socijalne inteligencije, tada je svakako važno da o tome mislimo svakoga dana. U ovoj edukaciji povezat ćemo svakodnevne situacije s poticanjem razvoja emocionalne inteligencije kod djeteta. Neke se od vještina emocionalne inteligencije, o kojima ćemo govoriti tijekom edukacije, koriste i u terapiji igrom.
Edukacija je namijenjena za: roditelje, odgojitelje, učitelje, psihologe, pedagoge, socijalne pedagoge, edukacijske rehabilitatore, logopede, psihoterapeute i sve druge koje zanima ovo područje dječjeg razvoja.
''Što ubrajamo u rano poticanje emocionalnog i intelektualnog razvoja?''
19.04. u 17.30 sati u Hotelu Aristos, Cebini ul. 33, Buzin (Zagreb).
Edukacija traje četiri školska sata. Redovna cijena edukacije je 320 kn. Ako uplatu izvršite u roku 48 sati od trenutka prijave, cijena praktične edukacije za Vas je 260 kn. Podaci za uplatu su sljedeći: Harfa d.o.o., Rodrigina 4, Split, HR2823400091110478520 (PBZ), poziv na broj: 1904
Svi sudionici dobit će potvrdu o sudjelovanju.